  • 1. Data: 2008-07-23 19:56:34
    Temat: Samochód na firmę - musi być kratka ?
    Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl>

    Czy kratka jest wymagana także w aucie służącym do wykonywania DG w postaci
    praktyki lekarskiej ?

    Piotrek

  • 2. Data: 2008-07-23 20:01:39
    Temat: Re: Samochód na firmę - musi być kratka ?
    Od: "Aleksander" <d...@p...onet.pl>

    > Czy kratka jest wymagana także w aucie służącym do wykonywania DG w
    > postaci praktyki lekarskiej ?

    Nie - nie jest wymagana - i nigdy w takich przypadkach nie była.
    Ale jak się uprzesz to ktoś Ci ją pewnie założy ;) -
    - choć nie wiem po co ci ona ...

  • 3. Data: 2008-07-23 23:31:06
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Aleksander <d...@p...onet.pl> napisal:
    > Nie - nie jest wymagana - i nigdy w takich przypadkach nie była.
    > Ale jak się uprzesz to ktoś Ci ją pewnie założy ;) -
    > - choć nie wiem po co ci ona ...

    W katalogu Opla kratka figuruje w pozycji 'krata dla psa' :)
    I faktycznie, moja suczka grzecznie siedzi, a sasiadowi
    majacemu tylko siatke pies ja zjadl :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2008-07-24 21:04:52
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Piotrek pisze:
    > Czy kratka jest wymagana także w aucie służącym do wykonywania DG w postaci
    > praktyki lekarskiej ?
    To zależy jaka praktyka, ale jeśli nie chcesz, żeby pacjenci rzucali się
    z łapami na kierowcę, to kratka wybitnie wskazana :->

    Maciek

  • 5. Data: 2008-07-26 20:46:38
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Michał Trych <gg:2200099@nomail.pl> napisal:
    > na chwile obecna vat w zasadzie odpiszesz tylko z typowo ciezarowego albo
    > jakiegos terenowca, bo w skrocie mowiac paka musi byc wieksza od przestrzeni
    > pasazerskiej:) z innych to sie kilometrowke liczy.

    Nie mieszaj kwestii KUP z odliczeniem VAT.
    To sa kompletnie rozne sprawy.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek