  • 1. Data: 2008-07-24 07:25:55
    Temat: wezwanie przez US w post. administracyjnym
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    witajcie,

    dzis cos takiego przyszlo. zwykle bylo powiadomienie z prosba o kontakt,
    tym razem awizo do odebrania w post. administracyjnym. jeszcze nie
    odebralem, co to moze oznaczac?

    --
    bartek

  • 2. Data: 2008-07-24 10:57:21
    Temat: Re: wezwanie przez US w post. administracyjnym
    Od: Jacek Kozłowski <"yacoos[usun]to"@skylan.pl>

    bokomaru pisze:
    > witajcie,
    >
    > dzis cos takiego przyszlo. zwykle bylo powiadomienie z prosba o kontakt,
    > tym razem awizo do odebrania w post. administracyjnym. jeszcze nie
    > odebralem, co to moze oznaczac?

    Ja ostatnio dostałem w takim trybie wezwanie do zapłaty odsetek -
    nawiasem mówiąc niesłusznie.. podsumowując - jak nie wiadomo o co chodzi
    o chodzi o kasę :)

    pozdrawiam,
    JK