  • 1. Data: 2007-04-10 10:10:03
    Temat: Samochod w ST - dobrze to robie?
    Od: AJ <a...@n...pl>

    Witam,

    Wprowadzilem samochod do ST, jako ze jestem wspolwlascicielem to
    ustalilem na pismie procent w jakim jestem wlascicielem (50%) i
    zaprowadzilem EST. Kwota byla ponizej 3500 wiec zrobilem odpis
    jednorazowy i wrzucilem go w koszty. Faktury na paliwo odliczam w
    calosci a od czesci i napraw odpisuje VAT.

    Wszystko robie dobrze? Musze jeszcze jakas dokumnetacje prowadzic ?

    AJ