  • 1. Data: 2010-08-23 18:25:47
    Temat: Samochód w firmie
    Od: Rafał <r...@n...pl>

    Witam

    Zamierzam w najbliższym czasie rozpocząć działalność gospodarczą.
    Moje pytanie jest związane z samochodem. Posiadam w tej chwili prywatnie
    samochód osobowy kupiony 2,5 roku temu z salonu. Samochód ten brałem na
    kredyt ( Santander Bank ). Kredyt jest we frankach dlatego płace teraz
    miesięcznie około 1700 zł brutto . Do końca spłat zostało mi 30
    miesięcy. Czy jest taka ewentualność aby zmienić umowę kredytową , tak
    aby był to kredyt związany z moja nową firmą ? Wtedy mógłbym wrzucić
    odsetki w koszty , odszedłby Vat i pojawiłaby się przy okazji
    amortyzacja. A może jakiś leasing tak aby koszty raty leasingowej mogły
    być kosztami? Najmilej byłoby żebym nie musiał ponosić teraz dodatkowych
    kosztów związanych z jakąś pierwszą wpłatą. Santander Bank mówi że nic
    takiego u nich nie jest możliwe . Czy inny bank może przejąć taki
    kredyt i zaproponować mi kredyt lub leasing na firmę ?

    pozdrawiam Rafał

  • 2. Data: 2010-08-23 18:49:52
    Temat: Re: Samochód w firmie
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Rafał w <news:4c72bd30$1@news.home.net.pl>:

    > Witam

    > Zamierzam w najbliższym czasie rozpocząć działalność gospodarczą.
    [...]
    > Czy jest taka ewentualność aby zmienić umowę kredytową , tak
    > aby był to kredyt związany z moja nową firmą ?

    Czyli przełożyć z lewej kieszeni spodni do prawej?
    IMHO można, tylko portki dalej na tym samym tyłku...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]