  • Data: 2008-08-18 01:18:10
    Temat: Samodzielna naprawa części i jej sprzedaż
    Od: Marcin Patoła <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem czy dobra grupa :-) Ale do rzeczy:

    Przyjeżdża klient samochodem z uszkodzonym gaźnikiem, lecę do sklepu,
    kupuję nowy gaźnik, wsadzam klientowi, a on płaci. Jego stary gaźnik
    mi zostaje, ale naprawiam go we własnym zakresie, czyszczę, reguluję
    i odstawiam na półkę. Na drugi dzień przyjeżdza inny klient i znów
    gaźnik, więc biorę ten naprawiony, wsadzam, klient płaci i tak w
    kółko.

    Czy mogę drugiego klienta skasować za gaźnik, skoro go nie ma na
    stanie?
    Co zrobić, żeby się pojawił?

    A jeśli przez zimowe wieczory wystrugam taki gaźnik własnymi rękami,
    to co zrobić, żeby go mieć na stanie? Przyjmijmy, że bryłę metalu na
    gaźnik kupiłem i mam na nią fakturę.

    :-)

    Marcin