  • 1. Data: 2009-04-22 15:14:11
    Temat: Skąd dopłata
    Od: seba <s...@g...com>

    Witam,
    Pracuję normalnie na umowę o pracę. Cały rok miałem stałą pensję.
    Żadnych więcej dochodów. Nie wchodzę w 2 próg a po obliczeniu pitu
    rocznego wyszło do dopłaty ok. 400 zł.
    Firma co miesiąc normalnie odprowadzała zaliczkę.
    Skąd się bierze ta dopłata?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-04-22 15:23:39
    Temat: Re: Skąd dopłata
    Od: aw <w...@w...pl>

    seba pisze:
> [...]
    > rocznego wyszło do dopłaty ok. 400 zł.
    > Firma co miesiąc normalnie odprowadzała zaliczkę.

    Dostałeś z firmy Pit-11, czy firma rozliczała ciebie?

  • 3. Data: 2009-04-22 15:26:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    seba wrote:
> [...]
    > rocznego wyszło do dopłaty ok. 400 zł.
    > Firma co miesiąc normalnie odprowadzała zaliczkę.

    Coś skopałeś w obliczeniu pita.
    No ewentualnie firma coś skopała a) w obliczeniu pit-11 b) w naliczaniu
    wypłaty,

    Bez konkretnych cyferek nic sie nie da zrobić.
    Wrzuc cyferki z pit-11 to ci powiem co mi wychodzi