  • 1. Data: 2007-07-03 09:36:22
    Temat: Nowy Płatnik
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Informacja dla tych co nie zauważyli:

    Na stronie ZUS jest nowy Płatnik zarówno wersja pełna jak i poprawka do
    6.04.001

  • 2. Data: 2007-07-03 15:25:33
    Temat: Re: Nowy Płatnik
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 03-07-2007 o 11:36:22 jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    napisał(a):

    > Informacja dla tych co nie zauważyli:
    >
    > Na stronie ZUS jest nowy Płatnik zarówno wersja pełna jak i poprawka do
    > 6.04.001

    Chyba już od roku albo dłużej jest ta wersja

  • 3. Data: 2007-07-03 16:02:32
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 3 lipca 2007 17:25
    (autor t...@o...pl
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <op.tuwagvooipkhj4@unk>):

    > Chyba już od roku albo dłużej jest ta wersja

    Tak, ale rzónd zmienił stawki i jest teraz podwersja A z nowymi stawkami...

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: t...@l...pl, e...@e...edu.pl, i...@k...com.pl,
    h...@k...com.pl, p...@f...hu, i...@h...pl

  • 4. Data: 2007-07-03 16:08:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Wrak,

    Tuesday, July 3, 2007, 6:02:32 PM, you wrote:

    > Tak, ale rzónd zmienił stawki i jest teraz podwersja A z nowymi stawkami...

    A ja nadal nie wiem, jaki ma być tytuł ubezpieczenia dla ulgowych
    stawek przy DG :'(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2007-07-03 19:38:38
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 3 lipca 2007 18:08
    (autor RoMan Mandziejewicz
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <1...@p...pl>):

    > A ja nadal nie wiem, jaki ma być tytuł ubezpieczenia dla ulgowych
    > stawek przy DG :'(

    A co odpowiada ZUS?

  • 6. Data: 2007-07-03 19:50:08
    Od: t...@o...pl

    > A ja nadal nie wiem, jaki ma być tytuł ubezpieczenia dla ulgowych
    > stawek przy DG :'(,

    05 70 0 0

    przy czym jeśli płacisz samą zdrowotną to płacznik tego kodu
    nie przyjmuje - przynajmniej w moim przypadku, dla S.C. :)

  • 7. Data: 2007-07-03 20:07:41
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia 3 Jul 2007 21:50:08 +0200, t...@o...pl napisał(a):

    > 05 70 0 0
    > przy czym jeśli płacisz samą zdrowotną to płacznik tego kodu
    > nie przyjmuje - przynajmniej w moim przypadku, dla S.C. :)

    To ja się wtrącę. Faktycznie, Płatnik w takim przypadku wykazuje błąd, ale
    można wysłać deklarację z tym błędem. Program nie kwalifikuje tego jako
    błąd krytyczny.
    Ustalałam nawet w ZUS-ie jak to jest poprawnie i kobieta stwierdziła, że
    można tak wysyłać.
    To samo jest w zgłoszeniu ZZA z tym kodem, znowu błąd.
    Jednak stosując podstawowy kod 05 10 00 przy zgłoszeniu tylko do
    zdrowotnego, ograniczamy możliwość przejścia na "ulgowe" składki w
    przypadku np. zwolnienia z pracy i przejścia na ubezpiecznie społeczne z
    tytułu DG.
    Dlatego, mimo że Płatnik "krzyczy", że to nie tak, lepiej stosować kod
    podany przez Ciebie.

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna

  • 8. Data: 2007-07-03 21:11:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Wrak,

    Tuesday, July 3, 2007, 9:38:38 PM, you wrote:

    > A co odpowiada ZUS?

    ZUS daleko, przez telefon się nie dogadam a jechać po to, żeby wrócić,
    wpisać właściwy kod i jechać znowu z wydrukiem zgłoszenia - bez sensu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2007-07-03 21:16:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello tommyz,

    Tuesday, July 3, 2007, 9:50:08 PM, you wrote:

    [...]

    > 05 70 0 0

    Dzięki Ci, dobry człowieku. Nie wiem, ile razy w Pogromie Płatnika
    listę przewijałem i się nie doczytałem.

    > przy czym jeśli płacisz samą zdrowotną to płacznik tego kodu
    > nie przyjmuje

    I prawidłowo - ulga dotyczy tylko i wyłącznie składek na ubezpieczenie
    społeczne.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2007-07-03 21:21:57
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w <news:1976723339.20070703231116@pik-net.pl>:

    > Hello Wrak,
    > ZUS daleko, przez telefon się nie dogadam a jechać po to, żeby wrócić,
    > wpisać właściwy kod i jechać znowu z wydrukiem zgłoszenia - bez sensu.

    Kup laptopa i drukarkę przenośną -- wyjdzie może nie taniej, ale nie
    będziesz musiał jeździć wte i wewte. Ba, możesz nic nie kupować, pojechać z
    dyskietką, przy okazji o kod sie dopytać, wrócić i z płatnika wysłać, no ale
    rozumiem, że wizyta raz w roku tez odpada ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]