    From: waldek <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Skladac pita czy nie?
    Date: Thu, 27 Jan 2005 14:25:15 +0100

    Bym byl duzo wdzieczny za mala porade - odkad jestem na tej planecie
    ni razu nie zlozylem pita - jestem bezrobotny - od pokolen :) zyje z
    tego co w lesie nazbieram i sprzedam na drodze..
    ale przypadkiem mialem w tym roku chwilowa przygode z forexem,
    stracilem of kors wszystko co na jagodach zarobilem i ... teraz biuro
    od FX poslalo jakies papierek do mego urz. skarb.....
    oczywiscie zero tam dochodow bylo - same straty

    czy w tej sytuacji nadal musze skladac pita - wpisujac tam w jakies
    rubryki - zero, zero, zero, minus 1000 ....czy moge go nie skladac
    jak robie to co roku?

    dziekuje bardzo za odp
    pozdrawiam
    waldek