  • 11. Data: 2014-02-02 22:24:36
    Temat: Re: Składka ZUS a zwolnienie
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-02-02 22:13, s...@g...com pisze:

    > Mnie wychodzi
    >
    > 485,71
    > 183,18
    > 37,30
    >
    > ale na twoim miejscu sprawdziłbym jeszcze w innym miejscu

    Nie wiem jak z FP, ale zdrowotna nie zmniejsza się proporcjonalnie.
    Płacisz społeczne proporcjonalnie do 21/31, a zdrowotna cała.

  • 12. Data: 2014-02-03 00:00:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek x...@x...xxx ...

    > Nie pomyliłeś się ? Wychodzi ponad 1500 zł, czyli więcej niż normalnie.

    Ale to jest podstawa a nie składka.
    To musisz przemnożyć przez standardowe procenty składek.

  • 13. Data: 2014-02-03 06:27:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-02-02 22:13, s...@g...com pisze:
    > ale na twoim miejscu sprawdziłbym jeszcze w innym miejscu

    Niech pójdzie do ZUSu, wypełnią mu odpowiednią deklarację.

    --
    Liwiusz