  • 41. Data: 2006-02-26 10:16:06
    Temat: Re: Składki ZUS - bardzo poważny problem!!!
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@w...pl> napisal(a):

    > Ale ona robi to samo, tylko częściej, a ja tylko chciałabym się dowiedzieć,
    > jakie przepisy to regulują, dlaczego ja mogę, a ona nie.

    Chyba Ci się zacięła płyta.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 42. Data: 2006-02-26 10:16:46
    Od: "mela" <m...@w...pl>

    > I lepiej tego w ZUS nie mów.
    > Bo jak okaże się że przez cały ten czas szukałaś klientów to możesz być
    > zmuszona do zapłacenia składek za ten okres.
    Nie ma obawy! To nie taka praca, że muszę szukać klientów - po prostu albo
    mam możliwość podjęcia dz.g. albo nie.

  • 43. Data: 2006-02-26 10:19:49
    Od: "mela" <m...@w...pl>

    (...) ja tylko chciałabym się dowiedzieć,

    > Chyba Ci się zacięła płyta.
    > --
    Jeszcze nikt na to pytanie nie odpowiedział, każdy tylko prawi morały. Chyba
    nikt z was nie wie co to znaczy nie mieć pieniędzy na jedzenie.

  • 44. Data: 2006-02-26 10:20:32
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości

    > Ale ciagla nie oznacza "bez mozliwosci przerw". Porownaj definicje
    > chocby zmiennej losowej ciaglej i dyskretnej. Ciagla w tym przypadku
    > nie oznacza okreslona dla wszystkich liczb od minus do plus
    > nieskonczonosci. Ciagla ma byc dzialalnosc w okresach jej prowadzenia,
    > a nie w calym okresie zycia przedsiebiorcy... No ale to takie wlasnie
    > akademickie dywagacje... :)

    Ja bym tu bardziej widzial analogie z funkcja ciagla na pewnym cciaglym
    przedziale liczbowym... - ale ten watek juz powinien sie przeniesc na p.s.m
    :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 45. Data: 2006-02-26 10:21:48
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Cavallino wrote:

    > Użytkownik "mela" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zdrowy rozsądek to reguluje.

    Czekaj, czekaj, nie bardzo znaczy si enei o to chodzi. Jesli masz DG
    otwarta chocby tydzien, jak ktos uruchamia np. 20-tego lutego to placi
    skladki za CALY miesiac LUTY, a nie od 20-tego. Kiedys bylo
    "proporcjonalnie" ale juz nie jest. Dlatego tez mozna zamknac DG na
    miesiac od 1 do ostatniewgo - i wtedy nie placi si eskladek.

    Zamykanie na weekendy nic nie zmienia w placeniu, bo i tak placi sie za
    caly miesiac w ktorym byla prowadzona DG.

    Przepisy? Polecam zadzwonic do ZUS i sie zapytac jakiegos referenta lub
    wyzej, to poda odpowidni paragrafik.

    ________________
    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f

  • 46. Data: 2006-02-26 10:22:54
    Od: "mela" <m...@w...pl>

    > Przepisy? Polecam zadzwonic do ZUS i sie zapytac jakiegos referenta lub
    > wyzej, to poda odpowidni paragrafik.

    Ale ona to robi od kilku lat! I do tej pory nikt w ZUS-ie tego nie
    zakwestionował! A nawet teraz, kiedy ktoś wreszcie to zauważył, nie podano
    żadnego konkretnego przepisu. Ja chcę po prostu przeczytać ten PARAGRAF.

  • 47. Data: 2006-02-26 10:23:44
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@w...pl> napisal(a):
    > (...) ja tylko chciałabym się dowiedzieć,

    > Jeszcze nikt na to pytanie nie odpowiedział, każdy tylko prawi morały. Chyba
    > nikt z was nie wie co to znaczy nie mieć pieniędzy na jedzenie.

    Wszystko zostało powiedziane wyraźnie - jak brzmi definicja
    działalności gospodarczej i że zawieszenie DG w polskim prawie nie
    występuje. Nic więcej od strony prawnej na ten temat powiedzieć się
    nie da.

  • 48. Data: 2006-02-26 10:28:13
    Od: "mela" <m...@w...pl>

> [...]
    > tej sprawie korzystny dla Twoich pogladow wyrok, to wtedy sie nam
    > pochwalisz
    > i bedziesz miala argument nie do zbicia.
    > Kazdy realnie myslacy czlowiek moze Ci na to pytanie udzielic jednej tylko
    > odpowiedzi - ktora juz padla wielokrotnie.
    > Jesli zamiast rzeczowych argumentow, pragniesz wysluchac takich, ktore
    > chcesz slyszec, to idz do adwokata. Zaplacisz mu, i on moze Ci ta sprawe
    > przedstawic jako z gory wygrana - kase i tak od Ciebie (czy Twojej
    > kolezanki) zarobi, niezaleznie od wyniku.

    Chodziło mi o wskazanie konkretnego paragrafu, a nie o przyznanie racji, ale
    widzę, że nikt nie zna...
    W każdym razie dziękuję za dobre chęci.

  • 49. Data: 2006-02-26 10:28:45
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

  • 50. Data: 2006-02-26 10:30:02
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > żadnego konkretnego przepisu. Ja chcę po prostu przeczytać ten PARAGRAF.

    PARAGRAF... - a o czyms takim jak orzecznictwo to Ty slyszala, czy Ty nie
    slyszala?
    A pokaz mi PARAGRAF zezwalajacy na zawieszanie DG wogole? - no POKAZ!!!

    Pozdrawiam
    SDD