eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSkładki na ZUS przedsiębiorców - można wcześniej niż 10.? › Składki na ZUS przedsiębiorców - można wcześniej niż 10.?
  • Data: 2008-10-02 13:04:25
    Temat: Składki na ZUS przedsiębiorców - można wcześniej niż 10.?
    Od: Sheen <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Składki ZUS należy opłacać za dany miesiąc do 10. dnia następnego
    miesiąca. Czy mogę opłacić je wcześniej, np. już dzisiaj za październik?
    Nie pogubią się w ZUS-ie?
    Do kosztów którego miesiąca należy zaliczyć składki w tym przypadku?
    Liczy się data obciążenia mojego rachunku?

    Chodzi o to, że dopiero założyłem firmę, a potrzebuję dowód wpłaty
    składek na ZUS.