    From: "funboy" <f...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Skomplikowana sprawa: małżeństwo-fundusz remontowy
    Date: Fri, 4 Mar 2005 11:19:50 +0100

    Dwoje ludzi (ja i moja przyszła żona) kupiliśmy pod koniec 2003 roku mieszkanie (akt
    notarialny - po 50% własności). Faktury na remont mieszkania są ze stycznia i lutego
    2004 roku na mnie. Ślub wzięliśmy w marcu 2004. Rozumiem, że nie możemy rozliczyć się
    wspólnie bo nie byliśmy małżeństwem przez cały rok. Pytanie moje dotyczy jednak
    odliczeń. Kto powinien odliczyć remont ? Chyba ja - na mnie są fv. A co z funduszem
    remontowym - płacony od lutego do grudnia 2004. Czy mogę go odliczyć w całości w
    swoim zeznaniu ? Jeżeli chodzi o okres kwiecień-grudzień wydaje mi się, że mogę ja
    bez problemu. Ale co z lutym i marcem (przed ślubem) ? Czy mogę cały fundusz
    remontowy czy musimy po połowie ?

    Pytanie zadaję w imieniu znajomego - proszę o pomoc