  • 1. Data: 2003-02-07 14:04:48
    Temat: Sp. J. w Płatniku
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Czy w Programie Płatnika spółkę jawną należy wprowadzać do rejestru
    płatników jako osobę prawną czy fizyczną?

  • 2. Data: 2003-02-07 15:33:41
    Temat: Re: Sp. J. w Płatniku
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl> wrote:
    > Czy w Programie Płatnika spółkę jawną należy wprowadzać do rejestru
    > płatników jako osobę prawną czy fizyczną?

    Prawną

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 3. Data: 2003-02-07 23:53:32
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Jacek -----###

    > Prawną

    ja myślę, że jak s.j. ma pesel, date i miejsce urodzenia, imiona,
    nazwisko itd. to można spokojnie wprowadzić jako osobe fizyczną...

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 4. Data: 2003-02-08 10:16:15
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    hADeSik <h...@h...sru> wrote:

    > ja myślę, że jak s.j. ma pesel, date i miejsce urodzenia, imiona,
    > nazwisko itd. to można spokojnie wprowadzić jako osobe fizyczną...

    Słuszna racja.

  • 5. Data: 2003-02-09 13:11:39
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Jacek napisał:

    > Prawną

    I to jest fajne w płatniku.
    Ograniczył podmioty do osób fizycznych i prawnych, a cała gama "innych
    podmiotów nie posiadających osobowości prawnej" poszła w powietrze.

    Potem ktos "niekumaty" będzie pewien że sp.j. jest osoba prawna.
    Spotkałam juz takich co złożyli za sp.j. CIT-2 zanim ich US z błedu
    wyporwadził.

    No może nie wszystko przez płatnika, ale swój udział w tym galimatiasie
    pojeciowym on też ma.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2003-02-09 18:40:59
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Maddy -----###
> [...]
    > wyporwadził.
    >
    > No może nie wszystko przez płatnika, ale swój udział w tym galimatiasie

    jak ktoś ZUS i Prokom chce uważać za autorytet to takie są czasami
    efekty ;-)