  • 1. Data: 2002-03-18 07:43:34
    Temat: Spółka z kapitałem zagranicznym
    Od: "Robert" <r...@i...pl>

    Gdzie mogę znaleźć informacje na temat założenia spółki z kapitałem
    zagranicznym oraz zasad opodatkowania takich spółek. Może jakieś porady
    praktyczne macie?

    Pozdrawiam Robert

  • 2. Data: 2002-03-18 16:32:41
    Temat: Re: Spółka z kapitałem zagranicznym
    Od: "Kasia" <k...@m...com.pl>

    Wydaje mi się że rejstruje sie normalnie jak każdą spółkę z o.o. i
    opodatkowana jest na takich samych zasadach jak spółka w 100 %polska,
    przynajmniej u mnie tak jest a jestśmy spółką z z udziałowcem zagranicznym
    Zajrzyj jesze do ustawy z dnia 19 listopada 1999 Prawo Działalnosci
    gospodarczej
    Pozdrawiam