  • 1. Data: 2010-10-22 07:12:57
    Temat: Sposob wyliczana wartosci na fakturze
    Od: Grzegorz <b...@o...pl>

    Witam,
    jakie są sposób wyliczana wartości na fakturze?

  • 2. Data: 2010-10-22 09:16:34
    Temat: Re: Sposob wyliczana wartosci na fakturze
    Od: Dariusz Domagała <biuro@no_spam.innersoft.pl>

    np. od netto i od brutto :)
    sumując pozycje, od sum wartości netto

    O co dokładnie pytasz?

  • 3. Data: 2010-10-22 09:34:55
    Od: Grzegorz <b...@o...pl>

    On 2010-10-22 11:16, Dariusz Domagała wrote:
    > np. od netto i od brutto :)
    > sumując pozycje, od sum wartości netto
    >
    > O co dokładnie pytasz?

    Jak by mozna bylo prosic troche bardziej szczegolowo czyli ?

    domyślam się, że Od neto może być tak

    poz 0 cenaN, cenaB, ilosc, stVat, warN, warV, warB

    cenaB = cenaN+(cenaN * stV/100)
    warN = cenaN * ilosc;
    warV = (warN * stVat/100);
    warB = warN + warV;

    podsumowanie suma z kolumn warN, warV, warB ?

    a jak od brutto ?

  • 4. Data: 2010-10-22 09:50:05
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 22-10-2010 11:34, Grzegorz pisze:

> [...]
    > warV = (warN * stVat/100);
    > warB = warN + warV;
    >

    > podsumowanie suma z kolumn warN, warV, warB ?

    Analogicznie odwrotnie. To jest przekształcenie równania z jedną
    niewiadomą. Szkoła podstawowa.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2010-10-22 11:14:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maddy,

    Friday, October 22, 2010, 11:50:05 AM, you wrote:

    > Analogicznie odwrotnie. To jest przekształcenie równania z jedną
    > niewiadomą. Szkoła podstawowa.

    W szkole podstawowej nie uczą radzenia sobie z błędami zaokrągleń...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2010-10-22 14:44:44
    Od: Król Dopalaczy <k...@n...eu>

    W dniu 2010-10-22 09:12, Grzegorz pisze:
    > Witam,
    > jakie są sposób wyliczana wartości na fakturze?

    rozne

    --
    http://nowedopalacze.eu/

  • 7. Data: 2010-10-22 19:21:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/22/2010 6:14 AM, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > W szkole podstawowej nie uczą radzenia sobie z błędami zaokrągleń...

    to nie sa błędy tylko zaokrąglenia.

  • 8. Data: 2010-10-22 19:44:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello witek,

    Friday, October 22, 2010, 9:21:05 PM, you wrote:

    > to nie sa błędy tylko zaokrąglenia.

    Gdy narastają zbytnio - stają się błędami.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2010-10-22 19:50:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/22/2010 2:44 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Gdy narastają zbytnio - stają się błędami.

    nieprawda.

  • 10. Data: 2010-10-22 20:02:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello witek,

    Friday, October 22, 2010, 9:50:42 PM, you wrote:

    > nieprawda.

    Jeśli próbujesz mi napisać, że resort finansów uznaje wszystkie metody
    liczenia VAT poprawne rachunkowo za właściwe, to piszesz truizmy. Bo
    na tej grupie o tym wiemy.

    Natomiast dla każdego początkującego jest trudne do zrozumienia, że
    nie bedą mieli problemów z narastającymi różnicami wynikającymi z
    zaokrągleń. Tak, wiem - dotyczy to głównie detalistów i bardzo tanich
    towarów.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl