  • 1. Data: 2005-04-20 16:00:34
    Temat: Sprawa rozwodowa?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam
    wiem ze to pytanie jest dosc glupie bo jest duza rozpietosc cenowa jesli
    chodzi o reprezentowanie kogos przez adwokata na takiej sprawie ale czy ktos
    moze mi podac rzad wieklkosci kosztow jakie trzeba by wylozyc zeby wynajac
    adwokata?
    Chodzi o sprawe rozwodowa, znecanie sie psychiczne nad zona i podzial
    majatku w tym przypadku majatek to konto ojca do ktorego nie dopuszcza
    absolutnie matki i wydziela jej jakies grosze (ok 400zl) na zycie
    miesiecznie z renty?
    Pozdraiwam was i jeszcze raz przepraszam ze takie pytanie zadalem:)

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

    --