  • 1. Data: 2005-04-20 17:33:42
    Temat: kto powinien rozliczać pfron?
    Od: "aga" <a...@o...pl>

    Witam!!

    Mam pewien dylemat ,komu przypisać w zakresie obowiązków rozliczanie się z
    pfron ? Księgowości czy działowi organizacyjnemu?

    pozdrawiam
    Agnieszka

  • 2. Data: 2005-04-20 21:45:22
    Temat: Re: kto powinien rozliczać pfron?
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia aga <a...@o...pl> wystukał[a]:
    > Mam pewien dylemat ,komu przypisać w zakresie obowiązków rozliczanie
    > się z pfron ? Księgowości czy działowi organizacyjnemu?

    Nikt ci tego wprost nie powie. To zależy od schematu ogranizacyjnego
    firmy, podziału obowiązków itp. Co to dział organizacyjny?
    powiem tak, do pfronu potrzebne są:
    -dane z kadr -> przeciętna liczba zatrudnionych w tym z grupą
    -dane z finansow -> przeciętne wynagrodznenie (ze strony www pfron)
    -dane z księgowości -> kwota odliczeń

    Reszta to robota programu i przelew na konto.

    U nas pfron rozliczają kadry - jak jakieś niejasności to głowna księgowa
    do pomocy. Ale to niewielka firma, więc łatwo podzielić obowiązki.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --