  • 1. Data: 2003-03-10 22:24:44
    Temat: Sprowadzanie notebooka z usa by net
    Od: "Arti" <t...@w...pl>

    Chciałbym sprowadzić notebooka ze sklepu internetowego, koszt około 1000$,
    jakie koszta dodatekowe(cło vat) poniosę po za
    kosztami wysyłki?
    Jak to jest z gwarancją?
    Jesli wysle na gwarancji i odeślą mi to znów płacę cło? było by to nie
    logiczne?
    A moze jest sposób aby cło ominąć :)

  • 2. Data: 2003-03-14 05:57:10
    Temat: Re: Sprowadzanie notebooka z usa by net
    Od: "Piotr Wypych" <c...@c...atomnet.pl>

    > Chciałbym sprowadzić notebooka ze sklepu internetowego, koszt około 1000$,
    > jakie koszta dodatekowe(cło vat) poniosę po za
    > kosztami wysyłki?

    VAT-22%, cło? Nie wiem jakie tam jest na notebooki..

    > A moze jest sposób aby cło ominąć :)

    Poproś żeby wysłali w "plain unmarked package" i nie naklejali faktury na
    pudełko, może przejdzie przez cło niezauważone.

    P.

  • 3. Data: 2003-03-14 06:43:45
    Temat: Odp: Sprowadzanie notebooka z usa by net
    Od: "Arti" <t...@w...pl>

    > Poproś żeby wysłali w "plain unmarked package" i nie naklejali faktury na
    > pudełko, może przejdzie przez cło niezauważone.

    A co to znaczy?
    JAK jest z wysyłką gwarancyjną? Przecież chyba nie płacę drugi raz cła gdy
    wysyład do Usa na gwarancji?