  • 1. Data: 2003-03-10 22:17:28
    Temat: zmiana konta bankowego
    Od: "Daniel" <d...@o...com.pl>

    Jeżeli zmieniam konto bankowe przy prowadzonej działalności gospodarczej to
    jaki formularz musze złożyć do urzędu skarbowego ?

    Pozdrawiam,

    Daniel

  • 2. Data: 2003-03-11 06:31:37
    Temat: Re: zmiana konta bankowego
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Użytkownik "Daniel" <d...@o...com.pl> napisał w wiadomości
    > Jeżeli zmieniam konto bankowe przy prowadzonej działalności gospodarczej
    > jaki formularz musze złożyć do urzędu skarbowego ?

    NIP-1

  • 3. Data: 2003-03-11 06:38:57
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Tue, 11 Mar 2003 07:31:37 +0100, "Zygmunt Kałuża"
    <e...@h...pl> wrote:

    >NIP-1

    nie zapomnij o ZBA dla ZUS-u

  • 4. Data: 2003-03-11 09:34:55
    Od: "PWS" <i...@g...poznan.pl>

    Mam pytanie pomocnicze dotyczące zmiany konta:
    Czy najpierw muszę zamknąć stare konto bankowe, a potem otworzyć nowe?
    Czy przez np. parę dni - kwestia załatwienia wszystkiego- mogę mieć dwa
    konta...?

    Pozdrawiam, Przemek

  • 5. Data: 2003-03-11 10:21:54
    Od: "PWS" <i...@g...poznan.pl>

    > Ty chyba żartujesz ??
    > Na NIP-1 jest miejsce na 2 konta, jest dodatek (NIP-B ? czy
    > jakoś tak) na którym możesz podać ich ze 20.
    > Tyle, że jedne i tylko jedne jest główne !

    Dzięki, ale nie żartuję.... jestem totalnie zielony laik, zaczynam sam
    prowadzić KPiR i te podobne sprawy,
    wiec bądźcie wyrozumiali, bo zapewne nieraz zadam jakieś "dziwne" pytanie...
    ;-))

    Pozdrawiam, Przemek...

    ps. Ani NIP-1, a ni NIP-B, czy żadnego innego NIPa, czy PITa na oczy nie
    widziałem... to tak na marginesie... ;-)

  • 6. Data: 2003-03-11 10:22:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Mar 2003, PWS wrote:

> [...]

    jakoś tak) na którym możesz podać ich ze 20.
    Tyle, że jedne i tylko jedne jest główne !

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2003-03-11 19:30:17
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "PWS" <i...@g...poznan.pl> napisał w wiadomości
    > ps. Ani NIP-1, a ni NIP-B, czy żadnego innego NIPa, czy PITa na oczy nie
    > widziałem... to tak na marginesie... ;-)

    niech zyje Polski biznes!