  • 1. Data: 2003-03-10 22:10:02
    Temat: banda zusowskich nierobów
    Od: "Paweł G." <grucha1@antyspam_wp.pl>

    Aż muszę gdzieś umieścić ten post
    zdarzyło mi się prowadzić spółkę cywilną w roku 2001
    po zamknięciu spólki poszedłem sobie do woja
    po woju uzyskałem status bezrobotnego
    ale przedtem musiałem się odstać w zusie aby otrzymać zaświadzenie o
    podleganiu ubezpieczeniu społecznemu z tytułu prowadzenia działalności
    gospodarczej - otrzymałem po tygodniu badania moich akt (cytat) takowy
    papier z pieczęciami i ....
    dziś odebrałem polecony a w nim 3 osobne wezwania do zapłaty (za US/ FP/
    UZ) i straszenie egzekucją
    oczywiście wezwania obejmują wspomniany okres (co ciekawe na każdym świstku
    dodano 8 zł za wysyłkę)

    no i szlag mnie trafił

    najgorsze że ciężko będzie wydębić papiery od wspólnika - czy wystarczy
    wspomniane zaświadczenie ?

    jutro ciąg dalszy walki ze zgredami z ZUSu

    niech żyje informatyzacja zusu itp

    pozdrawiam czytających i .... pytam czy tylko ja mam takie problemy z bandą
    nierobów na którą sam się składam ???

    Paweł