  • 1. Data: 2002-09-10 13:50:42
    Temat: Sprzedac czy darowac mieszkanie - pilne!
    Od: "Adaś N." <N...@f...onet.pl>

    Witam wszystkich!
    Mam wielka prosbe, moja cioteczna babka a jednoczesnie chrzestna chce mi
    przepiasc mieszkanie (wlasnosc spoldzielcza). Sa dwie mozliwosci jedna to
    darowizna a druga to sprzedaz. W 1 przypadku ponoc dosc wysoki podatek
    trzeba zaplacic, w 2 drugim duzo mniejszy, ale trzeba mieszkanie wycenic
    itd., oczywiscie sprzedaz bylaby fikcyjna czy w tej sytuacji US moze mnie
    sprawdzic i zapytac skad mialem pieniadze na zakup?
    Co radzicie, jak ten problem rozwiazac?
    Z gory dziekuje za rade.
    Pozdrawiam Adam

    Adaś N.