  • 1. Data: 2003-03-31 20:20:00
    Temat: Sprzedaz akcji (?)
    Od: "Pawel F. Rozenek" <s...@b...net>

    Moja mama byla udzialowcem wlasnego zakladu pracy (sp. z o.o.). Byla, bo
    zaklad zaproponowal odkupienie akcji (to chyba byly akcje, albo udzialy
    ???), co mama uczynila. Mama jest oczywiscie zwykla osoba fizyczna.

    Powstal dochod.

    Podejrzewam, ze ma byc rozliczony w deklaracji rocznej. Jaki podatek
    zpstanie zaplacony? Dochodowy? Czy moze jakis inny, mniejszy ? A moze wogole
    :-)))))

  • 2. Data: 2003-04-02 20:14:57
    Temat: Re: Sprzedaz akcji (?)
    Od: "Pawel F. Rozenek" <s...@b...net>

    > Podejrzewam, ze ma byc rozliczony w deklaracji rocznej. Jaki podatek
    > zpstanie zaplacony? Dochodowy? Czy moze jakis inny, mniejszy ? A moze
    > wogole :-)))))

    Hej, witam wszystkich!

    Nie chce sie narzucac, ale czy z moim pytaniem jest cos nie tak ? :-)))
    Myslalem, ze jest proste :-((

  • 3. Data: 2003-04-03 20:26:17
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Pawel F. Rozenek" <s...@b...net> napisał w wiadomości
> [...]