  • 61. Data: 2006-02-07 09:41:43
    Temat: Re: Sprzedaż na Allegro, a teraz klopot - decyzja. Co teraz?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 6 Feb 2006, Graszka wrote:

    > A tak swoją drogą to dziwi mnie bardzo fakt, że tylu rodaków nie ma
    > świadomości, że za dochodem idzie następstwo w postaci konieczności
    > zapłacenia podatków. Nie uczą tego w szkole?

    Widać nie. Za moich czasów nie uczyli... ;>

    A edukacja prawna chyba by się zdała, byle nie w postaci wkuwania
    regułek... obawiam się że ujęcie czegoś takiego programem szkolnym
    niestety tak by się skończyło :(

    Bo ludzkim językiem podany tekst każdy by zapamiętał, powiedzmy
    coś w tym stylu:
    "Za wszystko co się robi trzeba ponieść karę. Jak robi się coś
    pożytecznego to ta kara nazywa się >>podatek<<".

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 62. Data: 2006-02-08 08:53:30
    Od: "WaldiM" <w...@a...pl>

> [...]
    Poza

    > Się znalazł kozak. Wyciągną, chyba że wyjedziesz daleko i nigdy nie
    wrócisz.

    Al Capone też był kozak ;)

    Waldim
    www.antykoncepcja.pl

  • 63. Data: 2006-02-08 21:59:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Feb 2006, WaldiM wrote:

    > Al Capone też był kozak ;)

    A mieli w przepisach odpowiednik polskiego art.2.1.4 UoPDoOF ? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)