  • 1. Data: 2004-10-04 16:29:25
    Temat: Sprzedaż nieudokumentowana + rachunek
    Od: "Julek" <j...@g...pl>

    Witam!
    Mam DG ze zwolnieniem pomiotowym od VAT, więc wystawiam rachunki.Jestem na
    ryczałcie. Sprzedałem pewną rzecz i wpisałem cenę sprzedaży jako
    nieudokumentowaną. Kupujący chce ode mnie rachunek po 2 tygodniach. Czy
    wystarczy, że wystawię rachunek, a w uwagach w ewidencji sprzedaży do
    dziennej sprzedaży nieudokumentowanej wpiszę, że ten rachunek jest
    "powiązany" z tamtym nieudokumentowanym przychodem?

    Pozdrawiam, Juliusz Romanowski