    From: "Gregory" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Sprzedaz oprogramowania od zagranicznej firmy
    Date: Fri, 3 Jun 2005 11:09:44 +0100

    hej,
    mam kontakt z firma z EU ktora sprzedaje program komputerowy. Normalnie
    odbywa sie to za posrednictwem website i karty kredytowej. Jak wiemy, w
    Polsce duzo osob nie kupuje w ten sposob - duzo woli przelewy czy zamowienie
    za zaliczeniem pocztowym. Dlatego pomyslalem sobie aby swiadczyc uslugi dla
    tych osob - mam zamowieniem, wtedy kupuje program (z upustem) od firmy,
    pakuje go w koperte, adresuje i wysylam. Myslalem o umowie-zleceniu, aby nie
    otwierac DG (koszty+duzo papierkowej roboty) Jestem studentem dziennym. Moze
    ktos ma jakis pomysl? Czy umowa zlecenie moze zostac uzyta do ww pomyslu?
    grzes