  • 1. Data: 2005-06-03 10:09:44
    Temat: Sprzedaz oprogramowania od zagranicznej firmy
    Od: "Gregory" <g...@o...pl>

    hej,
    mam kontakt z firma z EU ktora sprzedaje program komputerowy. Normalnie
    odbywa sie to za posrednictwem website i karty kredytowej. Jak wiemy, w
    Polsce duzo osob nie kupuje w ten sposob - duzo woli przelewy czy zamowienie
    za zaliczeniem pocztowym. Dlatego pomyslalem sobie aby swiadczyc uslugi dla
    tych osob - mam zamowieniem, wtedy kupuje program (z upustem) od firmy,
    pakuje go w koperte, adresuje i wysylam. Myslalem o umowie-zleceniu, aby nie
    otwierac DG (koszty+duzo papierkowej roboty) Jestem studentem dziennym. Moze
    ktos ma jakis pomysl? Czy umowa zlecenie moze zostac uzyta do ww pomyslu?
    grzes

  • 2. Data: 2005-06-03 11:58:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 3 Jun 2005, Gregory wrote:

> [...]
    >+ tych osob - mam zamowieniem, wtedy kupuje program (z upustem) od firmy,
    >+ pakuje go w koperte, adresuje i wysylam.

    ...coś w tym stylu:
    http://cro.skulski.pl/

    >+ Myslalem o umowie-zleceniu, aby nie
    >+ otwierac DG (koszty+duzo papierkowej roboty) Jestem studentem dziennym. Moze
    >+ ktos ma jakis pomysl? Czy umowa zlecenie moze zostac uzyta do ww pomyslu?

    Zastanów się: CZYJE zlecenie realizujesz ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2005-06-03 23:40:24
    Od: net <n...@n...pl>

    Obawiam się że rynek kart płatniczych gwałtownie się rozwija w Polsce i
    niedługo taka usługa nie będzie popularna. Jedynie wtedy klient będzie
    naprawdę zainteresowany gdy mu się oferuje już sprowadzony towar do
    oglądnięcia w jakimś sklepie.

  • 4. Data: 2005-06-04 21:47:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 4 Jun 2005, net wrote:

    > + Obawiam się że rynek kart płatniczych gwałtownie się rozwija w Polsce

    ..co nie zmienia faktu iż:
    - nie wszystkie karty są wszędzie akceptowane
    - zdarza się iż tu i ówdzie chcą karty *kredytowej* a nie
    debetowej/bankomatowej. A np. ja nie widzę powodu dla trzymania
    "kredytówki" - z dwojga złego wolę zapłacić prowizję pośrednikowi.

    Jeśli coś taką usługę "wytnie" - to IMO realna dostępność mikropłatności
    w stylu "płacę z Inteligo" czy jak mu tam, akceptowanymi *na całym
    świecie*... chyba jeszcze chwilę potrwa :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)