    From: "mariusz skupinski" <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Sprzedaż samochodu bez przerejestrowania
    Date: Wed, 25 Jul 2007 09:10:39 +0000 (UTC)

    Witam kupiłem tydzień temu samochód zarejestrowany w kraju (ważne OC i
    przegląd), ale muszę wyjechać i konieczne jest sprzedanie go, gdyż nie będę
    miał nawet możliwości opłacenia wszystkich opłat. Jednak sprawy potoczyły się
    tak szybko, że nie miałem czasu na przerejestrowanie go. Dlatego zwracam się z
    pytaniem, co muszę zrobić aby sprzedać taki pojazd, na innych numerach? Bo ja
    sam nie chcę się narażać na dodatkowe koszta,z tytułu chociażby wydania nowych
    tablic.
    Dodam, że poprzedni właściciel wystawił mi fakturę i tym samym zwolnił mnie z
    opłacenia podatku. Czy muszę zgłaszać komuś fakt pozbycia się, albo póki go
    jeszcze nie sprzedałem nabycia samochodu ?