  • 1. Data: 2008-11-27 09:14:12
    Temat: Sprzedaż towaru do UE - jaką fakture wystawić?
    Od: "Nod" <p...@g...com>

    Witam,

    Prowadze 1osobową firme... sprzedaje towary przez internet (aukcje) w
    Polsce, ostatnio jednak sprzedałem towar prywatnej osobie we Francji.
    W jaki sposób mam rozliczyć się z US? jaką fakture wypisać i jak? dodam, że
    klient zapłacił w euro.
    Posiadam NIP UE.

    czy mam przewalutować euro na złotówki (wg. kursu NBP)? czy doliczyć do
    towaru polski czy francuski VAT?
    słyszałem tez, że mam wystawić 2 faktury, jedną polską drugą francuską?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomasz Pancerz