  • 1. Data: 2003-05-15 06:35:11
    Temat: Sprzedaż udziałów pracowniczych jak uciec od podatku
    Od: l...@p...onet.pl

    Witam,
    Otrzymałem korzystną ofertę odkupienia moich udziałów pracowniczych. Wpadam
    tylko w próg max podatku. Czy są możliwości uniknięcia tak wysokiego
    opodatkowania? Proszę o rady.
    pzdr

  • 2. Data: 2003-05-15 19:03:04
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Wpadam
    > tylko w próg max podatku. Czy są możliwości uniknięcia tak wysokiego
    -------------------------------------
    Sprzedać tylko część udziałów ,zainwetować w ulgi remont dokształcanie zakup
    pomocy itp..
    Wiola

  • 3. Data: 2003-05-15 20:40:01
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wpadam

    Moze trzeba poniuchac przy darowiznach ?

    > -------------------------------------
    > Sprzedać tylko część udziałów ,zainwetować w ulgi remont dokształcanie
    zakup
    > pomocy itp..

    Ale w ten sposob nie zmniejszy progu. Poza tym kazdy z tych sposobow wiąże
    się z wydatkami, a nie podejrzewam pytającego, żeba bardzo o tym marzył.

    Karol

    Karol

  • 4. Data: 2003-05-16 05:32:32
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > się z wydatkami, a nie podejrzewam pytającego, żeba bardzo o tym marzył.

    Ok tylko jakoś innych sposobów nie znam.Jednak sprzedając tylko część akcji
    nie wejdzie w dalszy próg podatkowy.
    Wiola

  • 5. Data: 2003-05-16 05:58:43
    Od: l...@p...onet.pl

    > Cze,
    Dzięki za rady. Myslałem że może w coś zainwestować nie wiem załozyć firmę
    kupić udziału w firmie itp Może coś w tym temacie doradzicie
    pzdr