  • 21. Data: 2015-01-20 15:40:09
    Temat: Re: Sprzedaż usługi niewymienionej w zakresie działalności
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Jan 2015, DaNsOuNd wrote:

    > Skoro nie masz kosztów i płacisz podatki od przychodu mniemam że jesteś
    > ryczałtowcem.

    IMVHO nadinterpretacja.
    Napisał że TA usługa jakichś szczególnych kosztów nie pociąga,
    więc *od niej* nic nie odliczy.
    Nacisk na ten fakt wskazywałby, że przeciwnie - prowadzi KPiR.
    Nie odliczy bo nie ma czego, a nie że nie odlicza z zasady :)

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2015-01-20 15:48:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-20 o 15:30, Gotfryd Smolik news pisze:

> [...]
    > uprawnień czy choćby tylko zgłoszenia.
    > A ściganie przez prokuratora za naruszanie powyższych wymogów
    > bywało opisywane w prasie (inna sprawa, że można podejrzewać
    > iż część to były przypadki w których ktoś po prostu CHCIAŁ
    > dokuczyć bo okazja była, ale dura lex sed lex - nie każda czynność
    > może być wykonywana wot tak).
    >
    > Na deser dochodzi możliwa papierkologia - np przy "skupie od ludności"
    > (lombardy itp) jakieś ewidencje i inne kwitki, które przy
    > "zwykłych" czynnościach potrzebne nie są. A tu jeden ruch i albo
    > na siedem lat albo dożywotnio trzymanie bonusowych ewidencji :|

    To wszystko jest niezależne od tego, czy ta usługa będzie, czy nie
    będzie w PKD. Jak to mawiasz - grupowicz otrzymuje odpowiedź na takie
    pytanie, jakie zadał.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2015-01-20 18:16:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 Jan 2015, Liwiusz wrote:

    > To wszystko jest niezależne od tego, czy ta usługa będzie, czy nie
    > będzie w PKD. Jak to mawiasz - grupowicz otrzymuje odpowiedź na takie
    > pytanie, jakie zadał.

    Hm... w sumie racja, wycofuję się rakiem!

    pzdr, Gotfryd