  • 1. Data: 2002-03-29 08:20:09
    Temat: Stałe zlecenie a Kasa Mieszkaniowa
    Od: "BJJ" <b...@b...gnet.pl>

    Czołem

    Wpłacam pieniążki do KM stałym zleceniem, z tego powodu nie posiadam
    dowodow wplat tylko wyciagi. Raz na rok KM przysyla mi pisemko w ktorym
    poswiadczaja ile ja tych pieniazkow wplacilem przez caly rok. Teraz mam
    pytanko, czy Urzad Skarbowy bedzie mial do mnie jakies pretensje z powodu ze
    nie posiadam dowodow wplat?

    Pozdrawiam BJJ.

  • 2. Data: 2002-03-29 08:56:49
    Temat: Re: Stałe zlecenie a Kasa Mieszkaniowa
    Od: Stanisław Marszałek <s...@f...krakow.pl>

    BJJ wrote:

> [...]
    > pytanko, czy Urzad Skarbowy bedzie mial do mnie jakies pretensje z powodu ze
    Sądzę, że nie. Miałem potwierdzenia a i tak w urzedzie pytali czy nie mam
    takiego zestawienia z KM. Najlepiej zapytać urząd.

    --
    === Stanisław Marszałek

  • 3. Data: 2002-03-29 09:11:11
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik BJJ <b...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a817ts$kbg$...@a...dialog.net.pl...
    > Czołem
    >
    > Wpłacam pieniążki do KM stałym zleceniem, z tego powodu nie posiadam
    > dowodow wplat tylko wyciagi.

    Dlaczego uwazasz, ze wyciag nie moze byc "dowodem wplaty"?

    Karol

  • 4. Data: 2002-03-29 11:48:30
    Od: "BJJ" <b...@b...gnet.pl>

    > Dlaczego uwazasz, ze wyciag nie moze byc "dowodem wplaty"?
    >
    > Karol

    Np na moich wyciagach z BSK nie ma zadnych stepelkow, podpisow itd.
    Wlasciwie to ja sobie moge sam wydrukowac dowolne wyciagi.

  • 5. Data: 2002-03-29 11:53:13
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik BJJ <b...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a81k4f$sfr$...@a...dialog.net.pl...

    > Np na moich wyciagach z BSK nie ma zadnych stepelkow, podpisow itd.
    > Wlasciwie to ja sobie moge sam wydrukowac dowolne wyciagi.

    Jezeli US mial watpliwosci co do tych dokumentow, to zawsze moze wystapic do
    banku o potwierdzenie.

    Karol

  • 6. Data: 2002-03-29 11:53:57
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "BJJ" <b...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
    > Np na moich wyciagach z BSK nie ma zadnych stepelkow, podpisow itd.
    > Wlasciwie to ja sobie moge sam wydrukowac dowolne wyciagi.

    No i co z tego? Ja mam stałe zlecenie i dostaję potwierdzenia i też bez
    stempelków i podpisów. Jak dotąd ich ode mnie nie chciał. Nie pytali mnie
    nawet o zestawienie z banku.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 7. Data: 2002-03-29 13:17:01
    Od: "BJJ" <b...@b...gnet.pl>

    No do tej pory to i ode mnie nie chcieli :). Ale tak czy owak to moga
    wymagac wyciagow i patrzyc sobie ile to ja mam pieniedzy na koncie? Przeciez
    nie moge im pokazac wyciagow bez pokazywania ile wydaje a ile to mi zostaje
    i ile teraz mam. No a zachowac to w tajemnicy to chyba moge nie? W koncu
    obowiazuje tajemnica bankowa, przynajmniej do czasu kiedy zacznie sie
    przeciwko mnie jakies sledztwo.

  • 8. Data: 2002-03-29 13:43:20
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 29 Mar 2002, BJJ wrote:
    [...]
> [...]
    >+ > Karol
    >+
    >+ Np na moich wyciagach z BSK nie ma zadnych stepelkow, podpisow itd.

    No to podstempluj i podpisz.
    Ja NIE ŻARTUJĘ - niby jak "nabiera mocy urzędowej" delegacja
    albo inny dowód wewnętrzny wystawiany przez właściciela
    samemu sobie ??

    >+ Wlasciwie to ja sobie moge sam wydrukowac dowolne wyciagi.

    IMO dodstawą jest, czy te dane są SPRAWDZALNE. A są :)
    Dyskusje na ww. temat bywały zażarte, nakarm googla
    (groups.google.com -> zaawansowane, dać grupę pl.*.podatki)
    pytaniem "Inteligo" :)

    Pozdrowienia, Gotfryd