  • 11. Data: 2006-10-19 22:12:25
    Temat: Re: Status absolwenta a ZUS
    Od: "Odi" <a...@i...pl>

    > 1.Jakie to obowiązki?

    Między innymi obsługa sprzętu pomiarowego i tworzenie raportów z
    przeprowadzonych działań.

    > 2.Pracę świadczysz w ściśle określonych godzinach (np.od po do pt w
    > godzinach 8-18)?

    Praca jest wykonywana od pn do pt natomiast godziny nie są wyznaczone-praca
    ma byc wykonana i to ja mam sobie wyznaczyc czas. Generalnie praca w
    godzinach nocnych. W zaleznosci od ilosci pomiarow czas pracy w danym dniu
    jest rozny.

    > 3.Obowiązuje Cię regulamin pracy,który obowiązuje u Twojego pracodawcy?

    Tak.

    > 4.Prace świadczysz w siedzibie pracodawcy lub w miejscu przez niego
    > wyznaczonym?

    W miejscu a w zasadzie w miejscach przez niego wyznaczonych.

    Pozdrawiam,
    Odi

  • 12. Data: 2006-10-19 22:14:31
    Od: "Odi" <a...@i...pl>

> [...]
    > wyznaczone-praca ma byc wykonana i to ja mam sobie wyznaczyc czas.
    > Generalnie praca w godzinach nocnych. W zaleznosci od ilosci pomiarow czas

    Zapomnialem dodac, ze o ilosci pracy w danym dniu dowiaduje sie wlasnie
    danego dnia.

  • 13. Data: 2006-10-20 09:10:23
    Od: wombi <w...@n...pl>

    wombi napisał(a):

> [...]
    > 3.Obowiązuje Cię regulamin pracy,który obowiązuje u Twojego pracodawcy?
    > 4.Prace świadczysz w siedzibie pracodawcy lub w miejscu przez niego

    5.Podpisujesz listę obecności?
    6.Musisz przedstawiać zwolnienia lekarskie?
    7.Pracodawca wydaje Ci polecenia, nadzoruje Twoją pracę, zgłasza uwagi w
    trakcie wykonywania pracy a Ty to wszystko wykonujesz i stosujesz się do
    tych uwag i poleceń?
    8.Odpowiedz na te pytania i opisz to wszystko na pl.soc.prawo zakładając
    nowy wątek o tytule "Czy to już stosunek pracy?".Tam być moż będą w
    stanie stwierdzić czy wykonujesz pracę w ramach stosunku pracy czy
    jednak w ramach umowy zlecenia.
    Idź też do PIP w Twojej miejscowości.Może tam coś doradzą.