  • 1. Data: 2004-06-27 17:40:30
    Temat: jak szybko nalezy przesłac zwolnienie pracodawcy
    Od: "jan" <j...@w...pl>

    witam

    ile maksymalnie mamy dni na dostarczenie zwolnienia pracodawcy - prosze o
    podstawe prawna

    dziekuje janek

  • 2. Data: 2004-06-27 19:54:00
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "jan" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    >
    > ile maksymalnie mamy dni na dostarczenie zwolnienia pracodawcy - prosze o
    > podstawe prawna
    >
    > dziekuje janek

    najpóźniej musisz dostarczyć pierwszego dnia obecności w pracy.

    pozdr.
    b.

  • 3. Data: 2004-06-28 02:59:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 27 Jun 2004, jan wrote:

    >+ witam
    >+
    >+ ile maksymalnie mamy dni na dostarczenie zwolnienia pracodawcy - prosze o
    >+ podstawe prawna

    1. NTG. To się kwalifikuje na .prawo (chyba jednak :))
    2. pisz po polsku bo ja np. nie mam pomysłu o co ci chodzi. Chcesz się
    z pracy zwolnić czy tylko chorobowe oddać ? Jak chorobowe to pewnie
    w ustawie o SUS ("spóźnione" chorobowe jest powodem obniżenia zasiłku).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (wybywający chwilowo)

  • 4. Data: 2004-06-28 11:16:26
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <j...@w...pl>
    napisał w wiadomości news:cbn0v0$f6k$1@nemesis.news.tpi.pl:
    > ile maksymalnie mamy dni na dostarczenie zwolnienia pracodawcy -
    > prosze o podstawe prawna

    nie ma reguły, ale jeśli jesteś chory powyżej 35 dnia w roku, a spóźnisz się
    ze zwolnieniem to ZUS obniży ci zasiłek za czas choroby

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2004-06-28 11:19:46
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik plusz napisał:

    > nie ma reguły, ale jeśli jesteś chory powyżej 35 dnia w roku, a spóźnisz się
    > ze zwolnieniem to ZUS obniży ci zasiłek za czas choroby

    Skoro nie ma reguły = nie ma ustalonego terminu to jak mozna się spóźnić?

    Taki kawal by kiedyś.:
    Synku kiedy wrócisz?
    Kiedy wroce to wrócę!
    Ale pamiętaj, nie później...

    Moge prosic o wersję Twojej wypowiedzi zgodna z zasadami logiki i
    zdrowego rozsądku? Bo z tym to nawet polemizowac nie idzie ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2004-06-28 11:39:29
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <m...@e...com.pl>
    napisał w wiadomości news:cboutb$s90$2@atlantis.news.tpi.pl:

    > Skoro nie ma reguły = nie ma ustalonego terminu to jak mozna się
    > spóźnić?
    no tak
    może i słusznie :)

    generalnie chodzi o to, że spóźnić się nie można, ale jeśli w przypadku
    choroby powyżej 35 dnia nie dostarczy się zwolnienie w ciągu 7 dni to ZUS
    obniża zasiłek :)

    a w googlu na pierwszych pozycjach można znaleźć np.

    http://www.kurier.lublin.pl/modules.php?op=modload&n
    ame=News&file=article&sid=1567

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 7. Data: 2004-06-28 17:00:22
    Od: "jan" <j...@w...pl>

    maddy pisz na temat

  • 8. Data: 2004-06-29 06:11:07
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik jan napisał:
    > maddy pisz na temat

    Janie, napisz COKOLWIEK a potem sie przyczepiaj.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 9. Data: 2004-06-29 06:36:51
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <cboutb$s90$2@atlantis.news.tpi.pl>, Maddy wrote:

    > Skoro nie ma reguły = nie ma ustalonego terminu to jak mozna się spóźnić?

    Cos mi sie kojarzy ze 7 dni.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 10. Data: 2004-06-29 09:16:10
    Od: "Tomasz Lam [ZULU]" <t...@w...usun.szczecin.to.tez.pl>

    Użytkownik "jan" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    >
    > ile maksymalnie mamy dni na dostarczenie zwolnienia pracodawcy - prosze o
    > podstawe prawna

    Kodeks Pracy mówi o 7 dniach!

    TLZ