  • 1. Data: 2009-04-01 12:58:29
    Temat: Staż i rozliczenie PIT-37
    Od: chairon <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    W zeszłym roku rozpocząłem staż z Urzędu Pracy. Otrzymałem PIT-11 i jak
    rozumiem muszę teraz się rozliczyć składając PIT-37. Chciałem ułatwić sobie
    życie i skorzystać z programu do wypełniania PITów, co też uczyniłem. Moje
    wątpliwości wzbudza jednak fakt, że kwota zaliczki pobranej na podatek jest
    w całości do zwrotu. Czy tak powinno być czy program coś źle liczy. Przychód
    wpisuję w PIT-37 w pole inne źródła. Kolejne kwoty przedstawiają się
    następująco: przychód 3863,00, zaliczka pobr. przez płatnika 190, składka na
    ubezp. zdrow. 299,40. Do zwrotu wychodzi mi 190 zł. Czy tak powinno być?

    chairon

  • 2. Data: 2009-04-01 13:15:05
    Temat: Re: Staż i rozliczenie PIT-37
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 01-04-2009 o 14:58:29 chairon <c...@i...skasuj-to.pl> napisał(a):

> [...]
    > ubezp. zdrow. 299,40. Do zwrotu wychodzi mi 190 zł. Czy tak powinno być?

    Nie wiem czy tak powinno być w Twoim przypadku, ale ogólnie to zwrot 190zł
    podatku nie jest niczym niezwykłym.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-04-01 13:20:07
    Od: chairon <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Tomek pisze:

    > Nie wiem czy tak powinno być w Twoim przypadku, ale ogólnie to zwrot 190zł
    > podatku nie jest niczym niezwykłym.

    Tylko, że to stanowi 100% pobranej zaliczki i właśnie to mnie dziwi, a nie
    sama kwota.

    chairon

  • 4. Data: 2009-04-01 14:01:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    chairon wrote:

    > Tylko, że to stanowi 100% pobranej zaliczki i właśnie to mnie dziwi, a
    > nie sama kwota.

    przy takim dochodzie całość jest do zwrotu.
    Po prostu UP ci nie naliczał kwoty pomniejszającej podatek i teraz
    wyszedł on na pit-37. Dlatego jest do zwrotu.

  • 5. Data: 2009-04-01 14:02:26
    Od: chairon <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    witek pisze:

    > przy takim dochodzie całość jest do zwrotu.
    > Po prostu UP ci nie naliczał kwoty pomniejszającej podatek i teraz
    > wyszedł on na pit-37. Dlatego jest do zwrotu.

    Dzięki za wyjaśnienia :-)

    chairon