  • 11. Data: 2002-12-16 18:42:57
    Temat: Re: System operacyjny - można w koszty?
    Od: "Paweł" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:atgd7r$prk$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "pawel J" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > komputera.
    >
    > Idąc dalej tym tropem mozna ze spokojem powiedziec to o każdym programie,
    > tani ... drogi ... bez znaczenia ...

    > ... ale tropiac dalej to mi gdzieś w tej filozofii znikneło pojęcie
    > traktowania programu jako wartości niematerialnej i w konsekwencji
    > odmiennych stawek amortyzacyjnych.

    > instalacji
    >
    > Co to jest lpg ?
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Sark
    Moim zdaniem każdy program, a więc i system operacyjny sam w sobie jest
    wartością niematerialną. To, że do korzystania wymaga komputera nie ma nic
    do rzeczy. Komputer możesz sprzedać i nadal mieć program jako wartość do
    korzystania na zupełnie innym komputerze (nawet nie Twoim komputerze np.
    wypozyczonym) .
    Pozdrawiam, Paweł

  • 12. Data: 2002-12-16 21:10:46
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 16 Dec 2002, Paweł wrote:
    [...]
    >+ do rzeczy. Komputer możesz sprzedać i nadal mieć program jako wartość do
    >+ korzystania na zupełnie innym komputerze (nawet nie Twoim komputerze np.
    >+ wypozyczonym) .

    Nie żebym miał chęc do dyskusji, ale podejrzewam że nie
    poczytałeś tegorocznych postów o OEM tu i na *.podatki :)

    Zdaniem googla 65 trafień w wątki, 386 postów.
    [1]wątki się często 'rozpadają' tak że można śmiało podzielić
    przez 3. Ale biorąc pod uwagę że kilkudziesięciopostowe
    wątki tam *są* - to polecam na długie zimowe wieczory ;)

    http://groups.google.com/groups?as_q=oem&ie=ISO-8859
    -2&as_ugroup=*.prawo*&lr=&as_drrb=b&as_mind=1&as_min
    m=1&as_miny=2002&as_maxd=16&as_maxm=12&as_maxy=2002&
    num=100&as_scoring=d&hl=pl

    Pozdrowienia, Gotfryd