  • 1. Data: 2005-03-18 11:18:57
    Temat: Szukam porady - VAT i przyłącze elektroenergetyczne
    Od: "Erol" <e...@p...com_a_x=x>

    W roku 2003 zawarłem Umowę o przyłączenie do sieci elektroenergetycznej,
    zapłaciłem przedpłatę. Na umowie była uwaga, że "opłata za przyłączenie
    nie podlega opodatkowaniu podatkiem VAT pp1-7204/7/99 K. Sz." Obecnie
    otrzymałem pismo od Zakładu energetycznego informujące "od 1 lipca 2004
    przyłączenie do sieci elektroenergetycznej podlega opodatkowaniu podatkiem
    VAT". Do pisma została dołączona nowa Umowa, w której podatek VAT została
    naliczony. Czy Zakład Energetyczny działa zgodnie z prawem ? Czy podpisać
    umowę i zapłacić VAT ? A może wydeptywać ścieżki i szukać obejścia celem
    niepłacenia tegoż podatku ?

    Pozdrawiam
    Erol