eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiTanie porady prawno-podatkowe dla małych przedsiębiorców › Tanie porady prawno-podatkowe dla małych przedsiębiorców
    From: "Potrawka" <P...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Tanie porady prawno-podatkowe dla małych przedsiębiorców
    Date: Wed, 20 Aug 2003 19:52:28 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@7-93.echostar.pl

    Buszując po necie natrafiłem na stronę pewnej grupy młodych doradców podatkowych i
    biegłych rewidentów, którzy za małe pieniądze (ok. 10-15 zł) udzielają naprawdę
    dobrych porad z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej i podatków (przez
    internet). Jak sie weźmie kilka porad, to daja nawet porady dot. kruczków prawnych.
    Mnie zachwycili, bo z tymi podatkami (i prawie pustą kieszenią) zaczynałem sie łamac
    odnośnie prowadzenia działalności gosp.
    Nie pamietam adresu strony www, ale e-mail owszem: e...@p...fm
    Powołajcie sie na "Potrawkę", to może coś sie uda utargować.
    Polecam!!!...i idę wprowadzić poprawki do moich ksiąg podatkowych.
    "Potrawka"