  • 1. Data: 2005-02-16 14:14:43
    Temat: Termin wpłaty PIT-37
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    Jaki jest termin wpłaty kwoty z poz.114 PIT-37 (róznica między podatkiem
    należnym a pobraną zaliczką)? Czy urzędniczka przyjmująca ode mnie
    zeznanie ma prawo wymagać żebym okazał jej dodwód wpłaty tej kwoty? Mogę
    to zrobić później?
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 2. Data: 2005-02-16 14:24:32
    Temat: Re: Termin wpłaty PIT-37
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Big Jack wrote:

> [...]
    > podatkiem należnym a pobraną zaliczką)? Czy urzędniczka przyjmująca
    > ode mnie zeznanie ma prawo wymagać żebym okazał jej dodwód wpłaty tej

    w tym roku 2 maj
    nie może żądac