1. Data: 2005-02-16 14:11:56
Temat:rozliczenie wynagrodzenia za niepełny miesiąc ?? - ulga i kwota wolna ?
Od:"M." <m...@q...com.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Mam sytuację że pracownik zmienia zatrudnienie od dnia 18tego z jednej
firmy na drugą i w związku z tym pytanie

czy rozliczając płacę za niepełny miesiąc (np. 20dni) koszt uzyskania
przychodu mam rozliczyć w cały czy proporcjonalnie ? ten sam problem
dotyczy kwoty wolnej od podatku

Pozdrawiam i dziękuję M.

2. Data: 2005-02-16 14:16:01
Od:"Nikiel ;-\)" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego słonecznego/deszczowego dnia M. <m...@q...com.nospam>
wystukał[a]:
> [...]
> czy rozliczając płacę za niepełny miesiąc (np. 20dni) koszt uzyskania
> przychodu mam rozliczyć w cały czy proporcjonalnie ? ten sam problem

Kup sie nie dzieli, tak samo jak kwoty wolnej od podatku (o ile
pracownik złożył oświadczenie pit-2).

Po prostu ten pracownik będzie w tym miesiącu miał obliczone dwa razy
kup w calości. A co do kwoty to w tej drugiej pracy to imo nie powinien
składać pit-2 w pierwszym miesiącu (tak aby nie miał dwa razy w miesiącu
odliczone - ale to już pracownik powinien tego dopilnować i on ponosi za
to odpowiedzialność).

Pozdrawiam
Nikiel ;-)

--
# od niklu # # gg - 4939629 #
# (A. Einstein) #

3. Data: 2005-02-16 17:12:46
Od:"M." <m...@q...com.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Nikiel ;-) napisał(a):
> [...]
> składać pit-2 w pierwszym miesiącu (tak aby nie miał dwa razy w miesiącu
> odliczone - ale to już pracownik powinien tego dopilnować i on ponosi za

dzięki rozjaśniło się mi teraz :)

Pozdrawiam M.