  • 1. Data: 2005-02-16 14:11:56
    Temat: rozliczenie wynagrodzenia za niepełny miesiąc ?? - ulga i kwota wolna ?
    Od: "M." <m...@q...com.nospam>

    Mam sytuację że pracownik zmienia zatrudnienie od dnia 18tego z jednej
    firmy na drugą i w związku z tym pytanie

    czy rozliczając płacę za niepełny miesiąc (np. 20dni) koszt uzyskania
    przychodu mam rozliczyć w cały czy proporcjonalnie ? ten sam problem
    dotyczy kwoty wolnej od podatku

    Pozdrawiam i dziękuję M.

  • 2. Data: 2005-02-16 14:16:01
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia M. <m...@q...com.nospam>
    wystukał[a]:
> [...]
    > czy rozliczając płacę za niepełny miesiąc (np. 20dni) koszt uzyskania
    > przychodu mam rozliczyć w cały czy proporcjonalnie ? ten sam problem

    Kup sie nie dzieli, tak samo jak kwoty wolnej od podatku (o ile
    pracownik złożył oświadczenie pit-2).

    Po prostu ten pracownik będzie w tym miesiącu miał obliczone dwa razy
    kup w calości. A co do kwoty to w tej drugiej pracy to imo nie powinien
    składać pit-2 w pierwszym miesiącu (tak aby nie miał dwa razy w miesiącu
    odliczone - ale to już pracownik powinien tego dopilnować i on ponosi za
    to odpowiedzialność).

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2005-02-16 17:12:46
    Od: "M." <m...@q...com.nospam>

    Nikiel ;-) napisał(a):
> [...]
    > składać pit-2 w pierwszym miesiącu (tak aby nie miał dwa razy w miesiącu
    > odliczone - ale to już pracownik powinien tego dopilnować i on ponosi za

    dzięki rozjaśniło się mi teraz :)

    Pozdrawiam M.