    From: "Tomasz" <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Towar na magzynie - zawieszenie działalności
    Date: Fri, 23 Jan 2004 22:45:13 +0100

    Witam
    Mam takie pytanie.
    W 09.2000 kupiłem komputer - jako towar handlowy.
    Nie sprzedałem go jednak - sam (moja firma) go używałem
    W 08.2001 zawiesiłem działalność.
    Teraz przyszło mi zawiadomienie, że muszę wykreślić się z ewidencji
    płatników vat. Jest jakaś ustaw, która mówi, że po 10 miesiącach należy
    dokonać tych formalności (w moim przypadku miało to być 06.2002), ja o tym
    nie wiedziałem więc urząd skarbowy przysłał mi takie zawiadomienie.

    Teraz mam takie pytanie.
    Co mam zrobić z tym komputerem, który teoretycznie jest na magazynie?
    Czy mogę wystawić obie jakiś dokumenty, że moja firma go przejęła (jeśli tak
    to jaki), czy muszę oddać ten vat za ten komputer (oczywiście wartość tego
    komputera musze obliczyć na 06.2002 + odsetki :( ).
    Co mam zrobić z telefonem komórkowym, który był kupiony na firmę (nie jako
    towar handlowy) i parę innych rzeczy?
    Czy wyrejestrownie firmy z ewidencji płatników vat pociąga za sobą
    zamknięcie działalności?

    pozdrawiam
    tom