  • 1. Data: 2004-07-23 10:03:48
    Temat: Ubezpieczenie samochodu
    Od: "Andzia" <a...@t...pl>

    Przeglądam archiwum...
    Wiem, że składki ubezpieczenia można wrzucić w koszty, ale mam wątpliwości,
    czy wrzucić całą składkę, czy proporcjonalnie część dotyczącą tego roku...

    Czy 'szanowne państwo' mogłoby się wypowiedzieć w tej sprawie?
    Z góry dziękuję :)

    --
    Pozdrawiam,
    Andzia

  • 2. Data: 2004-07-23 13:32:40
    Temat: Re: Ubezpieczenie samochodu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Jul 2004, Andzia wrote:

    >+ Przeglądam archiwum...

    Hm... i nic nie widziałaś o wróżkach ? ;)
    Takoż z cytatami że oczywiście prowadzisz PK kasowo ?? (no,
    niemożliwe, ale skąd my mamy wiedzieć... ;)) !!

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 3. Data: 2004-08-03 05:59:59
    Od: "Andzia" <a...@t...pl>

    | Hm... i nic nie widziałaś o wróżkach ? ;)

    Widziałam, widziałam... ale pomyślałam, że niektórzy wybrali się już na kurs
    wróżenia ;)...

    | Takoż z cytatami że oczywiście prowadzisz PK kasowo ?? (no,
    | niemożliwe, ale skąd my mamy wiedzieć... ;)) !!

    .... a jeśli nie, to podpowiem, że memoriałowo ;))

    --
    Pozdrawiam,
    Andzia

  • 4. Data: 2004-08-03 09:50:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Aug 2004, Andzia wrote:
    [...]
    >+ | Hm... i nic nie widziałaś o wróżkach ? ;)
    >+
    >+ Widziałam, widziałam...

    :)
    >+ | Takoż z cytatami że oczywiście prowadzisz PK kasowo ?? (no,
    >+ | niemożliwe, ale skąd my mamy wiedzieć... ;)) !!
    >+
    >+ .... a jeśli nie, to podpowiem, że memoriałowo ;))

    No to klęska (moja).
    Jak ci przetłumaczyć, że my nie wiemy czy PK czy KPiR ??

    O PK się nie wypowiem - ale jak znam życie to pewnie obowiązuje
    zasada "ścisłego ujmowania kosztów".
    W przypadku KPiR były prztaczane wyroki że koszty "ogólne"
    (których nie da się "prosto" przypisać do konkretnego roku)
    nie muszą być dzielone. Ja bym uznał za tę kategorię...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 5. Data: 2004-08-03 12:40:41
    Od: "Andzia" <a...@t...pl>

    | :)
    |
    | No to klęska (moja).
    | Jak ci przetłumaczyć, że my nie wiemy czy PK czy KPiR ??

    Taaa... Nie chwyciłam o co chodzi, bo pod podpisem w nawiasie w pierwszym
    poście jak byk stoi '(KPiR, VAT)'...

> [...]
    | (których nie da się "prosto" przypisać do konkretnego roku)
    | nie muszą być dzielone. Ja bym uznał za tę kategorię...

    Skoro były wyroki...

    BTW polisę potraktować jako (nie bić!) "fakturę"? Chodzi mi o miesiąc
    wrzucenia składki w koszty. Jeśli jest na przelew i termin przypada w
    następnym miesiącu to...?

    Z góry dziękuję za wyrozumiałość ;)))

    --
    Pozdrawiam,
    Andzia

  • 6. Data: 2004-08-03 21:05:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Aug 2004, Andzia wrote:
    [...]
    >+ Taaa... Nie chwyciłam o co chodzi, bo pod podpisem w nawiasie w pierwszym
    >+ poście jak byk stoi '(KPiR, VAT)'...

    Mea culpa :], wnoszę o łagodny wymiar kary !
    Wiesz - okulary... ;)

    >+ | W przypadku KPiR były prztaczane wyroki że koszty "ogólne"
    [...]
    >+ Skoro były wyroki...

    ...to zawsze można podywagować czy to jest "koszt wystarczająco
    ogólny" ;) IM*H*O tak, ale ja się nie znam... :)

    >+ BTW polisę potraktować jako (nie bić!) "fakturę"? Chodzi mi o miesiąc
    >+ wrzucenia składki w koszty. Jeśli jest na przelew i termin przypada w
    >+ następnym miesiącu to...?

    ...hm... też nie bić, nie mam konceptu do uzasadnienie :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)