  • 1. Data: 2004-07-23 08:46:23
    Temat: druk vat-7
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Czy nie ma na internecie miejsc skąd można ściągnąć obowiązujący druk vat-7?
    Na mf.gov.pl pokazuje mi się ten sprzed zmiany, to samo na firma.onet.pl.
    Czy przeoczyłam jakąś zmianę? Pomocy, dzisiaj muszę go mieć bo w
    poniedziałek - już zasłużony URLOP!
    Pozdr
    Graszka

  • 2. Data: 2004-07-23 09:15:17
    Temat: Re: druk vat-7
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Na mf.gov.pl pokazuje mi się ten sprzed zmiany, to samo na firma.onet.pl.
    > Czy przeoczyłam jakąś zmianę? Pomocy, dzisiaj muszę go mieć bo w

    Nieaktualne - znalazłam na www.money.pl. Pozdr
    Graszka

  • 3. Data: 2004-07-23 09:29:01
    Od: /Emeryt Baran <w...@W...pl>

    Dnia 23-07-2004 11:15, Użytkownik Graszka napisał:

    > Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > vat-7?

    > Nieaktualne - znalazłam na www.money.pl. Pozdr

    A czym się różni deklaracja z money.pl od tej z mofnetu?

  • 4. Data: 2004-07-23 09:42:40
    Od: "Andzia" <a...@t...pl>

> [...]
    | Na mf.gov.pl pokazuje mi się ten sprzed zmiany, to samo na firma.onet.pl.
    | Czy przeoczyłam jakąś zmianę? Pomocy, dzisiaj muszę go mieć bo w

    http://www.pity.pl/druki/#10

    mam nadzieję, że ok ;)))
    --
    Pozdrawiam,
    Andzia

  • 5. Data: 2004-07-23 10:06:24
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Graszka pisze:

> [...]
    > firma.onet.pl. Czy przeoczyłam jakąś zmianę? Pomocy, dzisiaj muszę go mieć
    > bo w poniedziałek - już zasłużony URLOP!

    jest aktualny na www.mf.gov.pl

    ale trzeba wybrac w zakladce formularze pierwszy link od gory,

    a nie "Inne"

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-07-23 13:40:42
    Od: "aga_agnieszka" <a...@p...onet.pl>