  • Data: 2004-03-28 17:44:51
    Temat: Uklad i odzyskanie podatku
    Od: "Jurek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jestem wierzycielem firmy, ktorej zakonczylo sie postepowanie ukladowe.
    Firma ta ma splacic dlug w wysokosci 60% w 20 ratach kwartalnych ( 5 lat).
    Czy moge odzyskac zaplacone podatki (VAT i dochodowy) od wystawionych i
    niezaplaconych faktur? Jezeli tak to w całosci i potem placic od kazdej
    raty? W US powiedzieli ze to jest moje ryzyko i nie bedzie zwrotu. Zeby
    zaplacic podatki musialem pozyczac pieniadze. A jakbym nie mial o kogo
    pozyczyc i niezaplacil nie ze swojej winy ?

    Jurek