    From: "Q" <n...@s...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Ulga internetowa + kontrola US + brak faktur
    Date: Wed, 30 May 2012 15:32:51 +0200

    Mam kontrole z US i "maly" problem
    z "udowodnieniem" ulgi za internet.
    (PIT-37 wyslany ponad 3 miesiace temu)

    Mialem Play Online i wlaczona e-fakture-
    - niestety *.pdf'ow z fakturami nigdzie nie mam
    a pani z Play'a powiedziala mi,
    ze zgodnie z prawem telekomunikacyjnym
    operator ma przechowywac faktury jedynie do roku wstecz,
    czyli moga mi dac tylko te od maja 2011
    a ja potrzebuje juz te od grudnia 2010
    (ktorej to koszt ponioslem w styczniu 2011).

    Jedyne co mam / co moge wydrukowac
    i zaniesc pani w Urzedzie Skarbowym to:

    1. przelewy z mojego konta
    (niestety na laczna kwote, w ktorej jest
    abonament za internet + abo za telefon;
    oczywiscie w tytulach przelewow wpisany jest
    nr faktury, moje dane, itd)

    2. mail z Play'a, ktory wlasnie do mnie przyszedl:

    "Podczas rozmowy telefonicznej przeprowadzonej 30 maja 2012 roku
    wyjaśniłam Panu następującą kwestię jaką jest rozliczenie za rok 2011
    za usługę internetową.

    Zgodnie z Pańską prośba przesyłam również informacje dotycząca
    rozliczenia za rok 2011 za usługę internetową o numerze xxxxxxxxx,
    która jest zarejestrowana na Pana xxx yyy.

    Od 20 grudnia 2010 roku zostały opłacone następujące faktury:
    F/xxxxxxxx/12/10 w kwocie 35,00 zł
    F/xxxxxxxx/01/11 w kwocie 35,29 zł
    F/xxxxxxxx/10/11 w kwocie 35,29 zł

    W 2011 roku łącznie koszta wynosiły 387,90 zł."

    Czy pani w US takie dokumenty wystarcza?
    Nie chce robic korekty PIT'a nieuwzgledniajacej PIT/O,
    bo bede mial zwrot mniejszy o ok. 70zl.