  • 1. Data: 2004-10-28 13:30:14
    Temat: Ulga nabyta przed slubem ?
    Od: Adam <U...@T...interia.pl>

    Witam !

    Zona przed slubem nabyla prawo do duzej ulgi budowlanej (rozpoczela
    budowe). Rowniez w tym roku kontynuuje (a raczej kontynuujemy razem)
    budowe, ten rok jest ostatnim, w ktorym mozna poniesc wydatki z tytulu
    tej ulgi.

    Za rok 2004 bedziemy sie juz rozliczac wspolnie, mamy wspolnote majatkowa.

    No i teraz kilka pytan:

    1) do jakiej czesci przychodu mamy teraz odnosic ulge: do przychodow
    zony czy wspolnych ?

    2) na kogo maja byc wystawione faktury ? czy moga byc na mnie, mimo iz
    to zona jeszcze za czasow panienskich nabyla prawo do ulgi ?

    3) czy interpretacja moze sie zmieniac w zaleznosci od urzedu/urzednika,
    czy tez sprawa juz byla przerabiana ?

    pozdrawiam

    Adam

  • 2. Data: 2004-10-28 13:39:45
    Temat: Re: Ulga nabyta przed slubem ?
    Od: janusz <b...@n...pl>

    Użytkownik Adam napisał:
> [...]
    >
    > No i teraz kilka pytan:
    >
    > 1) do jakiej czesci przychodu mamy teraz odnosic ulge: do przychodow
    Jak sie bedziecie razem rozliczac to oczywiste ze do dochodó wspólnych.
    Ulga jest na małżeństwo jedna .

    > 2) na kogo maja byc wystawione faktury ? czy moga byc na mnie, mimo iz
    > to zona jeszcze za czasow panienskich nabyla prawo do ulgi ?

    Obojętne na kogo mogą byc na was lub zone lub na ciebie .bez znaczenia

    > 3) czy interpretacja moze sie zmieniac w zaleznosci od urzedu/urzednika,
    > czy tez sprawa juz byla przerabiana ?

    Było juz przerabiane i nie ma problemów .
    > pozdrawiam
    >
    > Adam

    Pozdrawiam j