  • 1. Data: 2004-10-28 13:40:50
    Temat: przeniesienie siedziby
    Od: "MaLeK" <M...@V...PL>

    Witam
    Przenoszę siedzibe i zmieniam us.
    Wiem ze potrzebuje nip - 1 vat - r , ale nie wiem co trzeba zeby zglosic
    nowe miejsce dla kasy fiskalnej.
    Czy trzeba zawiadomic stary us ? Jezeli tak to jakim drukiem ?

    Malek

  • 2. Data: 2004-10-30 16:06:05
    Temat: Re: przeniesienie siedziby
    Od: "grupy dyskusyjne" <j...@w...pl>

    Użytkownik "MaLeK" <M...@V...PL> napisał w wiadomości
> [...]
    > nowe miejsce dla kasy fiskalnej.
    > Czy trzeba zawiadomic stary us ? Jezeli tak to jakim drukiem ?

    Na to nie ma specjalnego druku w moim urzędzie skarbowym wystarczy
    zawiadomienie o zmianie o tym że zmienia się miejsce użytkowania kasy.
    Trzeba jeszcze przeprogramować nagłówek, wyświetlany na paragonach
    fiskalnych, ale to robią spece z servisu.

    Pozdrawiam
    Piotrek