  • 1. Data: 2005-11-08 13:04:46
    Temat: Ulga odsetkowa od zacignietego kredytu na cele mieszkaniowe
    Od: marcinp <m...@a...pl>

    Witam

    Mam nadzieje, ze ktos napisze mi na grupie, ze to nieprawda.

    Otoz bedac dzisiaj w banku pani z okienka poinformowala mnie, ze
    zaciagajac kredyt na mieszkanie (rynek pierwotny) po nowym roku tzn w
    2006, nie bedzie mozna odliczac odsetek od zaciagnietego kredytu.

    Prawda czy pani poprostu sciemnia chcac zlapac kolejnego klienta.

    Jezeli juz prawda to co z kredytem, ktory bedzie zacigniety w 2005 ale
    podpisanie aktu notarialnego bedzie w 2006.

    Za wszelkie odpowiedzi z gory dziekuje.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2005-11-08 16:37:17
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    > Otoz bedac dzisiaj w banku pani z okienka poinformowala mnie, ze
    > zaciagajac kredyt na mieszkanie (rynek pierwotny) po nowym roku tzn w
    > 2006, nie bedzie mozna odliczac odsetek od zaciagnietego kredytu.

    Tego jeszcze nie wiadomo.

    > Prawda czy pani poprostu sciemnia chcac zlapac kolejnego klienta.

    IMO gdyba...

    > Jezeli juz prawda to co z kredytem, ktory bedzie zacigniety w 2005 ale
    > podpisanie aktu notarialnego bedzie w 2006.

    Mozna kosrzystac z ulgi odsetkowej,oczywiscie spelniajac inne uwarunkowanie.

    Pozdrawiam

    Baton