  • 11. Data: 2010-03-05 22:22:40
    Temat: Re: Ulga prorodzinna na pracującego studenta
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 05-03-2010 o 21:44:50 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > tak jakby to byl nowy pit, tym razem juz z ulga, tylko robaczek w
    > miejscu zlozenie zeznania przeskoczy na aktualizacja.
    > do tego dolaczyc pisemko z jakiego powodu składa sie akutalizacje, co by
    > nie musili szukac co sie zmienilo.

    Nie dlatego żeby nie musieli szukać, a dlatego że bez dołączonego pisemka
    z wyjaśnieniem przyczyn korekty, korekta nie jest korektą w świetle
    ordynacji
    podatkowej i nie wywołuje skutków prawnych.

    --
    Tomek

  • 12. Data: 2010-03-18 17:47:28
    Od: Rynek Konkurencja <r...@g...com>

    On 5 Mar, 12:57, "Ajgor" <n...@...pl> wrote:
    > Witam.
    >
    > Z o y em ju PIT-a 37. Rozliczam si wsp lnie z on . M j syn studiuje. Ma
    > 23 lata i jest na 4 roku studi w. W 2009 roku pracowa . Przych d mia
    > 3200z , ale po odliczeniu koszt w uzyskania przychodu zosta o 2500z , wi c
    > ca y zap acony podatek(oko o 460z ) ma do zwrotu. I tu mam dwa pytania:
    >
    > 1. Czy w zwi zku z tym nale y mi si ulga prorodzinna na niego (ta na
    > dziecko)?
    > 2. Je li tak, to jak teraz zrobi korekt mojego pitu? Na jakim druku?
    >
    > Pozdrawiam.
    > Ajgor

    Witam
    Mam podobną sytuację ale więcej pytań. Jestem studentką (24 lata) i
    mieszkam z rodzicami. W ubiegłym roku pracowałam w wakacje na umowę
    zlecenie i zarobiłam niecale 2000.
    O ile wiem nie muszę płacic od tego podatku, ale czy powinnam złożyć
    deklarację? jeśli tak to mogę dopisać ten przychód do rozliczających
    się razem rodziców czy złożyć oddzielnie?
    Dziekuje za odpowiedź :)
    Iwona

  • 13. Data: 2010-03-18 18:13:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rynek Konkurencja wrote:

> [...]
    > zlecenie i zarobiłam niecale 2000.
    > O ile wiem nie muszę płacic od tego podatku, ale czy powinnam złożyć

    tak
    przy okazji dostaniesz jeszcze troche kasy z powrotem

    jeśli tak to mogę dopisać ten przychód do rozliczających
    > się razem rodziców czy złożyć oddzielnie?

    oddzielnie

    dochod z pracy dzieci nie dolicza sie do dochod rodzicow.
    (mam nadzieje, ze tego paragrafu nie usuneli) :)