  • 1. Data: 2003-12-09 12:04:42
    Temat: Ulga remontowa
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Hej
    Jak wiemy - ulga remonowa przestaje istnieć, ale lata 2003-2005 jeszcze
    obejmuje - i teraz pytanie: czy w tym roku muszę wydać coś na remont, aby
    muc korzystać z tej ulgi przez te trzy lata - słyszałem już różne
    interpretacje i wolałbym się upewnić.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."
    Blaise Pascal

  • 2. Data: 2003-12-09 22:53:08
    Temat: Re: Ulga remontowa
    Od: "Krzysiek" <k...@i...com.pl>

    Nie, tak jest na stronie mf.gov.pl.

    --
    Krzysztof Lis

    http://www.infostar.com.pl
    http://www.restauracja.net.pl
    http://www.hotel.biz.pl

  • 3. Data: 2003-12-10 21:41:42
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik Krzysiek k...@i...com.pl ...

    > Nie, tak jest na stronie mf.gov.pl.

    Dzięki, a w którym miejscu jest tak interpretacja???

    P.S. Mógłbyś konstruować posty zgodnie z przyjętymi zasadami netykiety?
    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert