  • 1. Data: 2003-11-25 21:41:36
    Temat: Darowizna - ile?
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

    Witam

    Wlasnie kupilem dzialke rolna... ale nie mam pokrycia. Zamierzam od dziadka,
    babci i drugiej babci wziąc darowizne na łaczna sume 80 000 zl. Jaka w tym
    przypadku bedzie wysokosc podatku? Jak rozlozyc ta sume aby za duzo nie
    stracic. A moze warto jeszcze poprosic o darowizne rodzenstwo?
    Prosze o rade tych ktorzy nieco wiecej sie znaja na tych przepisach prawnych
    ode mnie :-)
    Na zgloszenie darowizny mam dwa tygodnie dlatego mam jeszcze troszke czasu
    aby znalezc jak najlepsze rozwiazanie.

    Pozdrawiam i licze na pomoc
    Adam